Kompleksowa obsługa wysyłek dla Subiekta nexo


Przygotowanie listów dla Subiekta nexo

Subiekt nexo w e-commerce może jeszcze lepiej działać z dodatkowym rozwiązaniem wspierającym obsługę wysyłek. ProstaPaczka umożliwi Ci prowadzenie kompleksowego procesu przygotowania wysyłki z dodatkową automatyzacją zadań w Subiekcie nexo. Sprawdź jakie możliwości uzyskasz korzystając z takiego połączenia. Przygotowanie listów przewozowych, weryfikacja kompletności zamówienia, wystawienie dokumentów sprzedaży, powiadomienia odbiorcy i wiele innych funkcji, które mogą ułatwić Ci pracę.

Integracja z Subiekt nexo to wynik wielu lat doświadczeń naszych klientów, które przełożyły się na autorskie rozwiązanie dodatkowe wspierające obszar logistyki w firmach e-commerce (sprzedaży wysyłkowej). Sprawdzone przez dziesiątki klientów rozwiązanie pomoże Ci w zwiększaniu przewagi nad konkurencją. Poświęć kilka minut na zapoznanie się z naszą propozycją i poznaj najważniejsze możliwości naszego dodatku do Subiekta nexo.

 

Pobierz bezpłatne demo!

 


 

Kontrola nad magazynem

ProstaPaczka sprawia, że praca w magazynie jest bardziej uporządkowana i efektywna. Precyzyjne filtrowanie dokumentów, sterowanie kolejnością ich przekazywania do kompletacji towarów z magazynu oraz komunikacja zwrotna z Subiektem nexo pozwolą Ci na wdrożenie odtwarzalnego procesu kompletacji. Możliwość dostosowania wydruków list magazynowych do Twoich potrzeb pozwoli Ci na zapewnienie wszelki niezbędnych informacji potrzebnych magazynierowi do pracy.

Sprawdź, jak można zmienić działanie magazynu przez integrację z Subiekt nexo.

 

Przygotowanie listów przewozowych

Generowanie listów przewozowych wymaga indywidualnego podejścia w każdej firmie – wiemy, jak ważne jest to dla naszych Klientów. Stąd kilka opcji: od ręcznego wyboru dokumentów, przez zbiorcze wydruki, aż po uruchamianie wydruków przez zeskanowanie kodu z numerem dokumentu. Ręczny lub automatyczny wybór firmy przewozowej. Rozbudowana integracja Subiekta nexo z kurierami oraz systemem Poczty Polskiej – to tylko część funkcji oferowanych przez ProstąPaczkę.

Szybkie i bezbłędne generowanie etykiet kurierskich jest jedną najważniejszych czynności w e-commerce. Usługa pobrania wymaga szczególnej ostrożności  ze względu na możliwość łatwej pomyłki na dużą kwotę. List przewozowy musi zawierać prawidłową kwotę pobrania. Integracja ProstejPaczki z  Subiektem nexo da Ci możliwość automatycznego przenoszenia kwoty pobrania na podstawie wybranego sposobu dostawy, rodzaju płatności dokumentu czy zawartości uwag dokumentu. Pobranie będzie ustawiało się samo, a Ty zyskasz trochę spokoju.

 

Pobierz bezpłatne demo!

 


 

Integracja z kurierami i Pocztą Polską

Automatyczne tworzenie przesyłek  dla firm kurierskich może być wyjątkowo proste i szybkie. Integracja Prostej Paczki z Subiekt nexo umożliwia drukowanie etykiet przewozowych kurierów DPD, GLS Polska, GLS Czechy, GLS Germany, DHL, FedEx, InPost ShipX, Pekaes, UPS – niezależnie od tego, która firma kurierska obsługuje Twój biznes, zlecenie zrealizujesz teraz szybciej i sprawniej niż kiedykolwiek. Korzystasz z usług brokerów i porównywarek cen? Prosta Paczka to integracja Subiekt nexo z pośrednikami kurierskimi – m.in. systemami: Apaczka, Eurohermes, Paketo24, Świat Przesyłek. Zapewniamy również dodatek do Subiekta nexo, który umożliwia korzystanie z usług spedytorów – m.in. DB Schenker, DSV, GEIS Cargo oraz JAS-FBG i SUUS.
 

Obsługa nadań do punktów odbioru

Subiekt nexo jest także dobrym narzędziem, aby za jego pomocą obsługiwać nadania do punktów odbioru u różnych przewoźników. Możesz wybrać gdzie w dokumencie Subiekta nexo przechowujesz informacje o punkcie odbioru, a ProstaPaczka przeniesie te dane w odpowiednie pola przewoźnika.
Wysyłaj do najpopularniejszych punktów odbioru obsługiwanych przez kurierów: DPD PickUp, DHL Parcel Shop, Paczkomaty, UPS Acces Point, oraz punktów odbioru w przesyłkach Poczty Polskiej: Pocztex kurier 48, Pocztex kurier 24, Paczka 24/48, Allegro Pocztex 48, Allegro Poczta Odbiór w punkcie.
 

Wysyłaj faktury elektronicznie!

Zależny Ci na obniżaniu kosztów i ryzyka pomyłek? Możesz przejść na elektroniczną wysyłkę faktur z Subiekta nexo, które nie tylko obniży koszty drukowania, ale także uprości proces pakowania i wysyłki, zwiększy satysfakcję klienta, podniesie Twój prestiż przez wybranie pro-ekologicznego rozwiązania! Zobacz jak realizować elektroniczną wysyłkę faktur z Subiekta nexo.
 

Zarządzanie wyglądem aplikacji

Setki dostępnych ustawień dotyczących pracy programu, to nie wszystko, co chcemy Ci zaoferować. Nasz dodatek do Subiekta GT ma także duże możliwości dopasowania jego wyglądu. Od kolorystyki całego programu (skórki), poprzez określenie miejsca przełączania modułów, zarządzanie dostępnymi filtrami i sekcjami, zakresu pozycji w menu kontekstowym dokumentu, aż po zaawansowane dostosowanie zestawienia dokumentów pobranych z Subiekta GT. Grupuj, sortuj, filtruj, powiększaj, zmieniaj kolor, krój czcionki, a nawet wybieraj ikony w zależności od zawartości komórki.

 


 

 

Wystawianie dokumentów w Subiekcie nexo

ProstaPaczka umożliwia automatyczne wystawienie dokumentu sprzedaży w Subiekcie nexo w ramach jednego procesu, bez potrzeby przełączania między programami. Faktura, paragon, wydanie zewnętrzne lub inny dokument końcowy wystawiany jest w trakcie procesu pakowania, dzięki czemu oszczędzasz czas i pieniądze. Nie musisz klikać, szukać odpowiedniego zamówienia ani przekazywać pliku dokumentów na magazyn.


 

Weryfikacja kompletności towarów

Integracja z Subiekt nexo sprawi, że wyeliminujesz ryzyko popełnienia błędu podczas pakowania towaru. Pomóż swoim pracownikom i zapewnij im narzędzie wspierające weryfikację kompletności zamówień dla Subiekta nexo. Wyeliminujesz problemy związane z wysyłką nie tego towaru lub nieprawidłowej ilości, a system skanowania kodów kreskowych towarów będzie pomagał przez cały dzień z tą samą wydajnością. Sprawdź jak taki niewielki koszt może zwiększać Twoje oszczędności, pomóc pracownikom, a dodatkowo zwiększać zadowolenie klientów.

 

Pobierz bezpłatne demo!

 


 


Wyższy poziom komunikacji

 

Dodatek do Subiekta nexo to nie tylko wsparcie  procesu wysyłki ale także integracja z Allegro. Zwiększ szanse utrzymania statusu Super Sprzedawcy Allegro i autoamtycznie przekazuj numer listu  do zamówienia Allegro po jego utworzeniu w serwisie kuriera. Bez dodatkowych kliknięć!

 

Subiekt nexo jest Twoim centrum komunikacji, więc zapewnij aby automatycznie pojawiały się w nim informacje dotyczące statusu kompletacji i wysyłki, dzięki czemu każdy pracownik będzie mógł sprawdzić co się aktualnie dzieje z zamówieniem klienta.

 

Informacja o stanie realizacji zamówienia to dzisiaj standard w komunikacji z klientem, a jednocześnie dobra praktyka oszczędzania czasu. Im klient szybciej i lepiej pozna aktualny status zamówienia, tym bardziej będzie zadowolony i rzadziej będzie sięgać po telefon, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku. Zaplanuj komunikację z klientem, aby odciążyć biuro obsługi wykorzystując wbudowany moduł powiadomień.

 


 

Monitoring doręczeń

Zawsze lepiej wiedzieć więcej. ProstaPaczka pozwoli Ci na monitorowanie statusów logistycznych nadawanych przesyłek, dzięki czemu możesz dowiedzieć się o problemach szybciej, niż Twój klient. Masz szansę zareagować i wyjaśnić potencjalny problem z doręczeniem jeszcze przed telefonem od niezadowolonego odbiorcy.

 


 

Wsparcie zdalne

ProstaPaczka to bardzo rozbudowane narzędzie, które pozwala pracować na wiele sposobów. Dostępne są setki zestawów ustawień, co przekłada się na tysiące parametrów. Daje to wielkie możliwości, ale też w niektórych przypadkach, gdy nie ma informatyka w firmie, może stanowić niepotrzebne utrudnienie.
Oszczędź sobie czas potrzebny na samodzielne wdrażanie nowego systemu i zamów usługę wsparcia zdalnego! Podczas połączenia zdalnego zainstalujemy i skonfigurujemy Twój produkt.

  • Zaoszczędzisz godziny, które musiałbyś poświęcić na samodzielne dochodzenie do najlepszych praktyk,
  • Zaoszczędzisz czas, który musiałbyś poświęcić na rozpoznanie nowego oprogramowania,
  • Przyśpieszysz wdrożenie rozwiązania i szybciej zaczniesz czerpać z niego korzyści,
  • Będziesz miał okazję skonsultować swoje pomysły i od razu wcielić je w życie,
  • Łatwiej wykorzystasz wszystkie możliwości programu i nie pominiesz czegoś co ułatwi Ci codzienną pracę.

 

Pobierz bezpłatne demo!

 


 

Dołącz do grona zadowolonych klientów

 

700 +

Wystawionych licencji

~2,5 mln

Uruchomień

86 %

Klientów zostaje i rozwija się z nami

 


 

Zobacz co mówią o nas klienci

[testimonial_view id=”1″]

 


 

POBIERZ BEZPŁATNE DEMO PROGRAMU PROSTA PACZKA

System integracji z Subiekt nexo ProstaPaczka to oprogramowanie, które powstało z myślą o tym, by ułatwić, przyspieszyć i zrewolucjonizować pracę. Zobacz, jak działa w praktyce i dlaczego nasz dodatek pobrały już tysiące przedsiębiorców. Podaj nam swój adres – otrzymasz bezpłatny dostęp do testów, po którym zdecydujesz czy Prosta Paczka i integracja z Subiekt nexo zmieniły Twoją codzienność. 

    Adres email*

    Mój numer telefonu:

    Preferowane godziny kontaktu:


    W związku ze skorzystaniem z formularza kontaktowego, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość. Administratorem danych osobowych jest LC Soft sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych są dostępne w ramach naszej polityki prywatności




     


    Porozmawiajmy o usprawnieniach dla Twojej firmy! Zamów bezpłatną rozmowę z naszym ekspertem i zobacz jak nasze narzędzia pomogą zautomatyzować pracę w Twojej firmie! Wystarczy jedno kliknięcie, aby umówić się z naszym specjalistą, którego możesz zapytać o wszystko! Chcę porozmawiać ze specjalistą

     

    Zobacz inne wpisy z kategorii Subiekt nexo

    Podziel się dobrą nowiną!